از آنجا که هتل داری بخشی از صنعت گردشگری و جهانگردی به حساب می آیدبا رشد صنعت گردشگری و بوجود آمدن صنعتی به نام توریسم، هتل داری و مدیرت هتل به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است. فارغ التحصیلان رشته مدیریت هتلداری می توانند پس از گذراندن دوره های آموزشی مدیریت هتلداری و کسب مدرک مدیریت هتل برای ورود به این عرصه های شغلی اقدام نمایند. مرکز آموزش با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر دوره آموزشی مدیریت هتلداری با همکاری مدرسه هتلداری لوزان ارائه می نماید. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی مدیریت هتلداری، این دوره به صورت دوره حضوری و آموزش مجازی برگزار می گردد.
هدف دوره ایجاد آشنایی عمومی با ساختار سازمانی و ماهیت انواع واحدهای اقامتی با رستوران در فراگیران , آشنایی با اصول مقدماتی مدیریت بخشهای گوناگون و ارتباط بین بخشها , آشنایی با مسئولیتها و وظایف سازمانی پرسنل در تمامی بخشها و الزامات , توانمندی ایشان , جهت تصدی مسئولیتها , ایجاد تغییرات مثبت رفتاری در شاغلین این رشته و بهبود کیفیت خدمات و جلب هر چه بیشتر رضایت میهمانان.
دوره های هتلداری:
- هتل های بین المللی( انواع مختلف هتل ها , درجه بندی , طبقه بندی )
- شناخت صنعت گردشگری
- مدیریت و سرپرستی در هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش اتاقداری و خانه داری هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری هتل
- زبان انگلیسی تخصصی هتل داری
- ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث
- مهارت های فردی و ارتباطی (آداب معاشرت اجتماعی , رفتار , گفتار , پوشش , آراستگی)
- قوانین و مقررات و ضوابط هتلداری